torsdag 8. oktober 2009

Oppgradering

Vel, jeg har tenkt å utvikle denne bloggen litt. Den vil ikke lengre bare følge mitt prosjekt med 52x bok i året med følgende sitater, men jeg vil skrive litt om litteratur generellt, kanskje anmelde litt, kanskje si minemeninger om ting som har med litteratur å gjøre.
Kanskje..

Det blir som det blir. Det blir ikke slutt på sitatene, jeg bare legger til ting.

Jeg skal starte med Bisettelsen av Lars Saabye Christensen i dag. Jeg har gledet meg stort til å lese den boken, så alle hjerter gleder seg! Og det er jo sannelig helg også, så da kan jeg bare sitte å slappe av med en kopp te og kanskje til og med en kjeks mens jeg leser. Alle hjerter gleder seg, igjen.

Etter å ha lest Beatles, og Bly har jeg fått øynene opp for Lars Saabye Christensen.
Gleder meg til å utforske forfatterskapet ytterligere.
Erlend Loe, Knut Nærum og Tore Renberg har også en del bøker som står på lista.
DEssuten ligger jeg etter skjema når det gjelder Unni Lindell.
Gleder meg til å ta fatt!

1 kommentar:

  1. Hei baby! Fantastisk at du skal tipse om bøker og slikt, jeg trenger virkelig boktips! Jeg kommer til å følge spent med! :) Glad i deg, BRAKKA 2103! klem fra karro

    SvarSlett