søndag 11. oktober 2009

Det har seg sånn at jeg er ganske opptatt av litteratur. Jeg elsker å lese bøker og leser mye forskjellig. Jeg holder på med bok nummer 44 for året og ligger forsåvidt greit an i og med at vi nå går inn i uke 42. Nå kommer snart eksamenstiden, og alt annet styr som hører med. Så vi får se. men målet er i allefall å nå 52.

Bøker og litteratur er jo ikke min eneste interesse, så alt annet som jeg bryr meg om kan dere jo lese på en annen blogg jeg har laget meg.

Som lærerstudent har vi jo en del norsk og holder på med flere typer sjangre av litteratur og vi har mye skjønnlitteratur på pensumlista. Det passer meg jo utmerket.
Jeg skal levere en analyse av kunsteventyret Svinedrengen av H.C Andersen som forprøve 3. Vel, dette er et rart eventyr. Det bryter i allefall med ganske mange kjente eventyrtrekk, så det kan bli spennende å analysere. Eller? Jeg vet ikke, vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar