tirsdag 24. november 2009

Har fullført bok nummer 50 for året.
OH YES! Jeg føler nesten at prosjektet er i boks, men man skal ikke feire for tidlig heller. Men, jeg har jo hele desember og vel så det!
Leste ut Populærmusikk fra Vittula i går. Synes det var en herlig bok! Det tok meg lang tid å lese den. Verken innholdet, språket eller formatet tilsier at det skal ta så lang tid å lese den, så det er ingen annen forklaring enn at jeg ikke har hatt tid og ork. Sovner nesten før hodet er på puta for tiden. Men, prosjektet lever videre..

Jeg startet på bok nummer 51 i dag. Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg. Dette er den tredje boka om Jarle Klepp. Den mest kjente boka, som også er filmatisert er jo Mannen som elsket Yngve.
Gleder meg til å lese videre i den når jeg går til bussen i morgen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar