mandag 7. desember 2009

Vil i dette innlegget varsle om to ting og beklage en.
Denne bloggen har vært særs uinteressant i det siste, noe jeg beklager på det sterkeste. Har vært dårlig på å oppdatere, og når jeg første har gjort det har det vært, rett og slett, kjedelige innlegg. Jeg gremmes.

Men over til noe litt koseligere. Jeg har noen bøker jeg har lest som jeg ikke har postet sitater fra enda, det kommer i løpet av de neste dagene. Og jeg har lest GODE bøker! Så det så.

I går kveld leste jeg ut Stille dagen i Mixing Part av Erlend Loe. En kjempebra bok med en  artig setting, spesielle personer, et lett og morsomt språk og den er skrevet av en av mine yndlingsforfattere. Rett og slett.
I like it! Alot. det det også førte med seg at jeg leste ut denne boken, var at  jeg leste ut bok nummer 52 for i år! Jeg trodde ikke det var mulig, men det er det altså!! Så dette skal jeg feire med å lese Visning av Lars Saabye Christensen og kanskje en bok til, før året er omme. For å være ærlig er jeg ganske fornøyd med meg selv. I gjennomsnitt en bok i uka..

Uansett. Snart er det et nytt år, og da starter jo utfordringen på nytt! Gleder meg allerede til alle de perlene jeg skal lese da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar