mandag 9. november 2009

Akkurat nå leser jeg Populærmusikk fra Vittula av Mikael Niemi.
Jeg synes den virker veldig bra! men, det går litt tregt med lesingen for tiden. Noe som er synd men som kan forklares med at det er eksamenstid og at det nærmer seg jul.

Jeg har så mange bøker jeg vil lese. Listen er så utrolig lang. Men, heldigvis er det snart jul, og da får man bedre tid til å lese!
Her er noen av de jeg vil lese..

Stille dager i Mixing Part - Erlend Loe
Visning - Lars Saabye Christensen
Kurtby - Erlend Loe
Pixley Mapogo - Tore Renberg (skal bare lese Charlotte Isabel Hansen først)
De dødes båt - Knut Nærum
Sushi for nybegynnere - Marian Keys
Granateplene - Sue Monk Kidd
Brisingr - Christopher Paolini
Klokkemakeren - Gert Nygårdshaug

Noen som har lest noen av de?

2 kommentarer:

  1. Jeg har lest Pixley Mapogo, og den er helt herlig, grep fatt i meg fra første stund, i hvert fall! Gled deg!

    (hilsen anniken som bodde sammen med din kjære søster i bodø og syns at dette leseprosjektet ditt er særs inspirerende! Så det!)

    SvarSlett
  2. Så bra! Jeg gleder meg virkelig til å lese den! men, som sagt. Må lese Charlotte Isabel Hansen først. Liker å ta ting i riktig rekkefølge!

    Tusen takk! Det var hyggelig å høre! :)

    SvarSlett